REGULAMIN PROMOCJI „Prezent od Mokosh”

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem promocji jest firma KREOLKA ALEKSANDRA ŁAZARUK, z siedzibą przy ul. Kozielskiej 6/IV, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, NIP: 7491758074, prowadząca sklep stacjonarny oraz internetowy pod adresem www.leyla.pl.

  2. Promocja trwa od dnia 29 lipca 2025 r. do dnia 11 sierpnia 2025 r., do godz. 23:59 lub do wyczerpania zapasów produktów promocyjnych.

  3. Promocja odbywa się wyłącznie w sklepie stacjonarnym oraz w sklepie internetowym leyla.pl.

  4. Promocja dotyczy wyłącznie produktów marki Mokosh.


§2. ZASADY PROMOCJI

  1. Każdy klient, który dokona zakupów produktów marki Mokosh za minimum 99 zł brutto (po rabatach i zniżkach), ma prawo do wyboru jednego z dwóch dostępnych prezentów:

    • Balsam do ciała Melon z ogórkirm 60 ml, lub

    • Balsam do ciała Czekolada z wiśnią 60 ml.

  2. W przypadku zakupów online, klient musi wskazać wybrany prezent w formularzu zamówienia. 

  3. Jeśli klient nie dokona wyboru – prezent zostanie dołączony losowo.

  4. Liczba prezentów w promocji jest ograniczona. W przypadku ich wyczerpania, promocja może zakończyć się wcześniej.

  5. Promocja nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny ani inne produkty.

  6. W przypadku zwrotu całego zamówienia lub jego części, którego wartość po odjęciu zwrotu spada poniżej progu 99 zł – klient zobowiązany jest do zwrotu także produktu promocyjnego.

  7. Promocja nie łączy się z innymi promocjami lub kodami rabatowymi, chyba że Organizator zdecyduje inaczej.


§3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin promocji dostępny jest:
    a) w sklepie stacjonarnym Organizatora,
    b) na stronie internetowej www.leyla.pl.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają:
    a) postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego dostępnego na stronie www.leyla.pl,
    b) przepisy Kodeksu cywilnego,
    c) inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn:
    a) prawnych (np. zmiany przepisów prawa),
    b) organizacyjnych (np. zmiana warunków technicznych działania sklepu lub promocji).